Zwycięstwo!

Mentorzy e-Biznesu nagrodzeni prestiżową nagrodą za wspieranie biznesu

Czytaj więcej

Tomasz Pawłowski

Zgorzkniały Copywriter
Aleksander Szulc

Sotrender

Ponad 6 lat pracuje w obszarze marketingu interaktywnego. Od początku kariery zawodowej związany z mediami społecznościowymi. Miedzy innymi w agencjach Firefly Creation i John Pitcher realizował projekty dla takich marek, jak: Nike, Lech, czy Play, gdzie uczestniczył w kampanii wprowadzenia marki, „Nadchodzi 4”. Po godzinach jako „Epijar” komentator zjawisk związanych z nowymi mediami.

Krzysztof Gonciarz

KG Tofu Media

Krzysztof Gonciarz dziennikarz zajmujący się grami wideo i Internetem, autor takich książek jak „WEBSHOWS: Sekrety wideo w Internecie”, „Wybuchające Beczki”. Twórca największej w Polsce telewizji internetowej dla graczy. Autor wielu tłumaczeń i poradników do gier komputerowych. Zwiedził cały świat podczas uczestnictwa w konferencjach branżowych. Wykładał z analizy gier wideo na Krakowskim European Academy of Games. Autor setek tekstów i ponad tysiąca reportaży filmowych na temat gier wideo.

Bartłomiej Szczepaniak

Blazing Labs

Specjalista od User Experience, właściciel firmy Blazing Labs.
Już w liceum wygrywał ogólnopolskie konkursy projektowania graficznego i webdesignu.
Studiował ‚Astrofizykę’ na University of Manchester i ‚Komunikację marketingową i reklamę’ na Sheffield Hallam University.
W swojej karierze współpracował z takimi firmami jak Tesco UK, H&M, L’Oreal. Łączy analityczne podejście naukowca i kreatywny umysł twórcy w pracy nad polepszaniem osiągów stron internetowych oraz reklam.
Poza pracą od lat zajmuje się muzyką – obecnie wokalista w zespole thrash metalowym.

Michał Kluska

Olesiński & Wspólnicy Kancelaria Adwokacka

Aplikant adwokacki pracujący w Kancelarii Olesiński & Wspólnicy. Od 2008 r. zajmuje się problematyką mediów elektronicznych ze szczególnym uwzględnieniem sektora IT, ochrony danych osobowych w Internecie oraz tematyką usług świadczonych drogą elektroniczną. Członek zespołu eksperckiego Prawo Mediów Elektronicznych doradzającego największym polskim portalom internetowym między innymi w obszarach prawa własności przemysłowej, ochrony danych osobowych oraz prawa autorskiego. Uczestnik prac konsultacyjnych nad projektem rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych. Prelegent podczas licznych konferencji z zakresu prawnych aspektów działalności gospodarczej online, informatyki śledczej oraz ochrony prywatności (w tym danych osobowych) w Internecie. Autor publikacji prasowych m.in. w Rzeczpospolitej, Dzienniku Internautów, Dzienniku Gazeta Prawna, IT w Administracji, Finanse Publiczne czy IT Professional.

Arkadiusz Haszto

Mobile Wings Interacrive

Wybitny analityk, programista i strateg. Od 1992 interesuje się zagadnieniami z związanymi z bezpieczeństwem sieci i możliwościami przesyłu informacji. Ekspert systemów Enterprise Resource Planning. Już w wieku 7 lat (1984 rok) zaczął programować na komputerach zx spectrum.
Na chwile obecną zarządza czołową agencją specjalizująca się w marketingu mobilnym oraz Mobile Software Housem. Ogromne doświadczenie w branży pozwala mu na zaplanowanie praktycznej oraz skutecznej kampanii opartej o najnowocześniejsze rozwiązania marketingowe przy wykorzystaniu technologii mobilnych i Social Media. Doświadczenie zbierał na rynku niemieckim, amerykańskim oraz oczywiście polskim. Jest żywym przykładem przekucia dziecięcej pasji w wiedzę ekspercką i świetnie prosperującą firmę.

Robert Rachwał

ClickMaster Polska

Właściciel firmy ClickMaster Polska, pomysłodawca i organizator jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, nagradzającej strony, aplikacje i kampanie mobilne. Główny realizator projektu „Z mobilnością w trzeci wiek”, którego zadaniem jest edukacja osób 60+ w temacie nowoczesnych technologii, a w szczególności z użytkowania smartfonów i tabletów. Wolne chwile spędza „na górce” fotografując lądujące samoloty. Uwielbia podróżować i poznawać nowe kraje.

Rafael Moucka

Positive Power

Rafael Moucka jest założycielem firmy Positive Power, a także pełni funkcję Prezesa jej Zarządu. Od początku odpowiedzialny jest za zarządzanie kluczowymi obszarami funkcjonowania firmy oraz budowę wartości Positive Power. Nadzoruje również pracę podmiotów i marek zależnych od Spółki – MailPro, INVISIO i SocialUp!.
Jest absolwentem programu doskonalenia umiejętności Menedżerskich MANAGEMENT 2009, prowadzonego przez Harvard Business School & ICAN Institute oraz AKADEMII STRATEGICZNEGO PRZYWÓDZTWA (Harvard Business School & ICAN Institute), programu dla doświadczonych menedżerów wysokiego szczebla.
Występuje także w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, organizowanych m.in. przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Prywatnie jest pasjonatem wspinaczki sportowej, golfa oraz rozwoju osobistego.

Andrzej Tucholski

JestKultura.pl

Bloger, student, podróżnik.Okrzyknięty przez Kominka jako jeden z najbardziej wpływowych polskich blogerów w 2012 roku. W 2009 roku założył pierwszego polskiego bloga o szeroko pojętnej kulturze. Przez kolejne kilkadziesiąt miesięcy popełnił chyba wszystkie błędy, jakie istnieją w tym biznesie i, „choć kultura nikogo nie obchodzi” (kocha ten cytat), od roku 2011 trafia do naprawdę wielu czytelników + prowadzi ciekawe współprace z ogromnymi brandami z całego świata. W 2013 opublikował Trendbook Kultura 2013, który z kilkunastu setek twardych pobrań z multiplikował się już pewnie do trzech, pięciu albo i dziesięciu tysięcy – dyskusja ruszyła.

Paweł Nowak

PressPad

Przez 6 lat prowadził jeden z najbardziej merytorycznych blogów o Apple – Apple Blog. Przedsiębiorca, autor książek, współtwórca PressPada oraz kilku różnych firm działających w Internecie. W przeszłości także host audycji radiowych, programów i podcastów video (patrz The Geek Show). Często podróżuje oraz aktywnie działa w społeczności druku 3D oraz krakowskiej przestrzeni coworkingowej KOMPANY.

Katarzyna Orzechowska

Socjomania.pl

Konsultant ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media, wraz z Bartłomiejem Rakiem tworzy markę Socjomania.pl.
Od blisko 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów, w szczególności branży odzieżowej. Dotychczas tworzyła i wdrażała kompleksowe strategie marketingowe dla marek takich jak: Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Atlantic, KMag, SIMPLE, Allegro, Świat Książki. W agencjach interaktywnych pełniła stanowiska managera zarządzającego dużymi zespołami pracowników (m.in. Click Community). Współpracuje z agencjami zagranicznymi jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek. Po godzinach czyta The Verge i TechCrunch’a , a poza tym silnego ducha rywalizacji hartowała trenując niegdyś sport 😉
Podczas dnia Fashion opowie o tym, jaką rolę pełnią social media w dzisiejszym promowaniu marek modowych, o trendach i o narzędziach jakie polskie i światowe marki wykorzystują w budowaniu wizerunku na co dzień i podczas wielkich eventów modowych takich jak fashion weeks.

Kasia Gorol

Jestem Kasia

Od ponad trzech lat prowadzi jednego z najpopularniejszych blogów modowych w Polsce. W srebrnej dziesiątce najbardziej wpływowych blogerów Polski w 2012 r. według Kominek.in. „Jestem Kasia” to marka sama w sobie i od pewnego czasu praca na pełny etat. Zna ją każdy kto choć trochę interesuje się modą w sieci.
Katarzyna ma na koncie już niemal 50 tysięcy fanów na Facebooku, współpracę z takimi markami jak: H&M, Orsay, Skoda, Siemens, Toni&Guy, Elle. Jest znana na całym świecie. Jej publikacje często pojawiają się w magazynach modowych – również zagranicznych, m.in.: New York FASHION , Grazia.it , Gloss Magazine Sweden , ELLE Japan, Vogue Korea, Cosmopolitan Shopping Russia.
Za największe osiągnięcie uważa wyjazd do Los Angeles z marką Billabong oraz długofalową współpracę z Inditexem, a dokładniej Stradivariusem (wizyta w Barcelonie; seria koszulek z jej wizerunkiem w sprzedaży na całym świecie oraz film z jej udziałem promujący nową kolekcję).

Ewelina Kustra

SHE/s A RIOT

Początek działalności firmy związany jest z pewną historią, którą opowiada:„Szłam sobie ulicą ubrana w kombinezon uszyty według mojego pomysłu. W pewnym momencie jakiś zupełnie mi nieznany chłopak krzyknął do mnie na przejściu dla pieszych: „ Twój tyłek super wygląda w tych spodniach” . W pierwszej chwili trochę mnie zatkało, ale to bezpośrednie stwierdzenie obcego faceta bardzo mnie też rozbawiło. Roześmiana odpowiedziałam „ Idziesz o zakład, że nie tylko tyłek? Nasz dialog trwał kilka sekund. Ale stał się przyczyną rewolucji w moim życiu. Wróciłam do hotelu, przejrzałam się w lustrze i pomyślałam sobie: „Miał chłopak rację” (śmiech). I druga myśl, że fajnie by było pomóc innym dziewczynom, żeby ich tyłek też wyglądał dobrze w ciuchach, które wymyślam. Tak narodziła się marka SHE/S A RIOT.”

Promocja marki rozpoczęła się w sieci. Ewelina skrupulatnie określiła grupę docelową. Bardzo wyrazisty wizerunek marki i powiew świeżości w polskiej branży modowej sprawił, że z miesiąca na miesiąc sprzedaż rosła, a Ewelina miała coraz więcej pracy. Marka SHE/s A RIOT prowadzi skuteczną komunikację w sieci – wystarczy spojrzeć na stronę na Facebooku, by się przekonać, że marka ta w znakomity sposób potrafi wykorzystać social media w sprzedaży produktów. Skuteczność w działaniu potwierdzają zwiększające się słupki sprzedaży i coraz to nowe pomysły właścicielki na obecność w sieci.

W ubraniach Eweliny chodzi wiele polskich celebrytów, m. in. Borys Szyc, Hanna Lis, Jolanta Pieńkowska czy Anja Rubik!
Podczas dnia Fashion Ewelina opowie o tym, jak od zera stworzyć markę, która w tak krótkim czasie osiągnie znakomity sukces i o której będą pisać i mówić prawie wszystkie media w kraju!

Gosia Boy

Gosiaboy.com

Blog, który prowadzi – Gosiaboy.com – został wyróżniony jako najlepszy blog pisany w magazynie WPROST przez Karolinę Korwin Piotrowską. Autorka i producentka pierwszego lifestylowego VLOGA “Small Talk” w Internecie, poleconego w “Polityce” przez Kubę Wojewódzkiego. Gośćmi “Small Talk” są polskie i międzynarodowe gwiazdy ze świata mody i show biznesu takie jak Anja Rubik, Ian Ziering czy Kelly Osbourne. Jakość, nie ilość, to wyróżnia „Small Talk” na tle innych internetowych produkcji.

Komentatorka w programie “Aleja Sław” w Polsat Cafe. Jurorka w wielu modowych konkursach. Współpracuje m.in. z anglojęzycznym magazynem lifestylowym MODO czy portalem społeczności modowej Ulicamodna.pl. Działa z blogerkami oraz polskimi gwiazdami w zakresie doradztwa i PR’u. Ze światem mody i show biznesu związana od lat.
Przygodę z mediami zaczynała jako reporter “Wiadomości” w TVP1. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w “Twoim Stylu”, portalach internetowych jako dziennikarz ds. celebrities, w Blomedia jako redaktor naczelna “Jej Mody”. Współtwórca medialnego sukcesu międzynarodowej grupy “The Krasnals”, nominowanej w 2010 do „Paszportów Polityki”.
Jako redaktor naczelna Kimono.pl odebrała statuetkę Modne Kreacje dla “Najlepszego portalu modowego 2012” wg Internautów podczas Warsaw Fashion Street.

Od kwietnia 2013 roku działa jako freelancer rozwijając portale lifestylowe i realizując autorskie projekty w obrębie mody, urody, segmentu people, szeroko pojętej kultury, blogosfery oraz video blogów i programów internetowych. Jak widać, bardzo ciężko sprecyzować Gosię i jednoznacznie wskazać to czym się zajmuje. Jedno jest pewne – moda i Internet to jej żywioł!