Zwycięstwo!

Mentorzy e-Biznesu nagrodzeni prestiżową nagrodą za wspieranie biznesu

Czytaj więcej

Dzień 1 – warsztaty

Case study – 9 kwietnia 2013


Uwaga! W celu zapewnienia najwyższej jakości warsztatów, została wprowadzona specjalna opłata w wysokości 20 zł za osobę. Każdy z uczestników otrzyma specjalny pakiet wejściowy i certyfikat uczestnictwa.
Liczba miejsc została ograniczona do 30 osób!

16:00 – 17:15

Sala nr 12
Pawilon G

Tomasz Pawłowski

Zgorzkniały Copywriter

I. Personal Branding w sieci – Jak zbudować pozycję w branży. Case Study – Zgorzkniały Copywriter.

II. Realia pracy w branży reklamowej. Jak to wygląda w praktyce. Case Study – Community Manager/Social Media Specialist.

III. Branding Marki w Social Media. Omówienie niektórych narzędzi. Case Study – zrealizowane kampanie i rozwiązane problemy.

17:00 – 18:30

Sala nr 7
Pawilon G

Aleksander Szulc

Sotrender/Epijar

Jak wykorzystałem swoje niepowodzenia, aby osiągnąć cel – Case Study

Na przykładzie swoich doświadczeń opowiem co zrobić, aby zacząć zmierzać w dobrym WŁASNYM kierunku. Bo jak zobaczysz, nie ma gotowych recept na sukces.

– Po pierwsze, jak zidentyfikować swój cel
– Dwie cechy które otworzyły mi drzwi w branży reklamowej
– Trzy szanse, z których nie dane było mi skorzystać
– Cztery elementy sukcesu w biznesie

17:30 – 18:45

Sala nr 12
Pawilon G

Krzysztof Gonciarz

Wybuchające Beczki

Budowanie projektu blogowo-vlogowego. Podczas tych warsztatów poznasz tajniki tworzenia wideo w Internecie

19:00 – 20:30

Sala nr 12
Pawilon G

Bartłomiej Szczepaniak

Blazing Labs

User Experience w praktyce, czyli jak praktycznie połączyć design z psychologią, aby zwiększyć swoje osiągi w Internecie.

Podczas warsztatów poznasz kilka konkretnych przykładów pokazujących jak nawet odrobina User Experience potrafi skutecznie poprawić konwersję strony.

Wszystkie prelekcje są bezpłatne.

Dzień 2

Mobile – 10 kwietnia 2013

16:00 – 16:20

Sala nr 12
Pawilon G

Bartłomiej Adamczyk

Pomysłodawca i koordynator Mentorów e-Biznesu opowie o idei projektu, zdradzi kilka sekretów dotyczących tworzenia tak dużego wydarzenia oraz wyjaśni dlaczego każdy zainteresowany środowiskiem Internetu powinien w nim uczestniczyć.

16:30 – 17:30

Sala nr 12
Pawilon G

Grzegorz Leśniewski

Olesiński & Wspólnicy Kancelaria Adwokacka

Aplikacja mobilna zgodna z prawem, na co musisz uważać tworzą aplikacje na telefon i sprzedając ją klientowi.

17:45 – 18:45

Sala nr 12
Pawilon G

Arkadiusz Haszto

Mobile Wings Interactive

WHY MOBILE ? Czyli dlaczego „Mobile First Concept” stanowi podstawę nowoczesnego spojrzenia na marketing

19:00 – 20:00

Sala nr 12
Pawilon G

Robert Rachwał

ClickMaster Polska

Co zrobić, by kody QR i NFC były skuteczne

Dzień 3

e-Inspiracja – 11 kwietnia 2013

16:30 – 17:30

Sala nr 12
Pawilon G

Rafael Moucka

Positive Power

Zarządzanie firmą w dobie kryzysu – czy można się przygotować.

17:45 – 18:45

Sala nr 12
Pawilon G

Andrzej Tucholski

JestKultura.pl

Blogerskie wertepy – jak szybko rosnąć, gdy dopiero się uczymy

19:00 – 20:00

Sala nr 12
Pawilon G

Paweł Nowak

PressPad

Czym różni się „network” od „znajomości” i co daje na co dzień.

Dzień 4

Fashion – 12 kwietnia 2013

16:00 – 17:00

Sala nr 12
Pawilon G

Katarzyna Orzechowska

Socjomania.pl

Social media i moda – połączenie idealne

17:15 – 18:15

Sala nr 12
Pawilon G

Kasia Gorol

Jestem Kasia

O tym jak pasja staje się pracą na pełny etat

18:30 – 19:30

Sala nr 12
Pawilon G

Ewelina Kustra

SHE/s A RIOT

Jak komunikacja przez social media działa na sukces w sprzedaży – na przykładzie modowej marki SHE/s A RIOT

19:45 – 20:30

Sala nr 12
Pawilon G

Gosia Boy

Gosiaboy.com

Jak prowadzić portale i blogi, by zostać zauważonym w tej internetowej dżungli, na przykładzie Redaktor Naczelnej portalu Kimono.pl i autorki bloga Gosiaboy.com.

Zapisy na warsztaty:
http://www.mentorzyebiznesu-warsztaty.evenea.pl/

Zapisy na prelekcje:
http://www.mentorzyebiznesu-prelekcje.evenea.pl


Wszystkie pytania prosimy kierować na adres:
kontakt@mentorzyebiznesu.pl